Як було колись?
Шлях пацієнта:
1. Розуміння пацієнтом, що у нього організм працює не коректно.
2. Виклик лікаря додому чи візит у поліклініку.
3. Огляд лікаря, складання плану обстежень та призначення тимчасового симптоматичного лікування до повторного візиту і отримання даних обстеження.
У разі потреби – скерування на стаціонарне лікування.
4. Повторний візит до лікаря, постановка кінцевого діагнозу, призначення лікування, виписування рецепту на ліки.
Виглядає все це ідеалістично, але парадокс, що система так і працювала.
Що ми маємо тепер???!
Шлях пацієнта у 2017 році:
1. Усвідомлення пацієнтом, що його організм працює не коректно.
2. Залучення лікаря Google для того щоб встановити самому собі кінцевий діагноз! Наголошую не попередній, а відразу кінцевий діагноз!
3. Отримавши кінцевий діагноз пацієнт, хоче провести дифиренційну діагностику вказавши деякі скарги і написавши свій власний діагноз лікарю Фейсбук. Лікар Фейсбук працює краще ніж лікар Google, таким чином у пацієнта за кілька годин вже не один, а 10 діагнозів, а також мінімум 200 порад що дообстежити і що прийняти!
4. Отримавши усі поради експертного класу пацієнт швидко прямує в найближчу аптеку до експерта практика – провізора.
5. Отримавши коротку консультацію у провізора отримує набір ліків, які йому рекомендували доктор Google, Фейсбук та провізор і тепер зі спокійним серцем йде додому, щоб розпочати курс лікування.
6. Приймає ліки кілька днів без очікуваного результату і знову звертається до лікаря Фейсбук за допомогою! Отримує ще 200 порад і звичайно ж план обстеження (до цього воно було не основним і непотрібним).
7. Проходить самостійно окремі обстеження і знову доктор Фейсбук допомагає розібратись з результатами.
8. Спроба номер 2 в аптеці!
І знову без рецепту, і нажаль проблеми зі здоров‘ям не зникають:(
9. Журбинка…
10. Пацієнт звертається до лікаря Фейсбук, який вже раніше легко нагадував у коментарях і порадах звернутись до лікаря, пройти комплексне обстеження, отримати рецепт від лікаря, в аптеці отримати ліки за рецептом і не купляти тих препаратів, які рекомендує провізор (бо це заборонено законом у всіх цивілізованих країнах, бо провізор не є лікарем) і шукає невіртуального лікаря.
11. Знайшовши справжнього лікаря пацієнт розповідає йому усю історію і звичайно поради віртуальних лікарів, провізорів, усі етапи самолікування та самодіагностики і вкінці просить порадити йому що робити далі?
І запитує в лікаря можливо це була психосоматика, і чи не почати процес лікування з трав чи гомеопатії?
12. Лікар, який навчений працювати по системі, яка була описана на початку і не могла існувати без рецепту та невикористовувала віртуальних лікарів, трішки дивується сучасному шляху пацієнта і намагається працювати по системі, яка існує у цивілізованих країнах!
До чого цей пост???
– система вже розроблена і добре працювала, але вийшла з під контролю, основна з причин це ліки без рецепту та заміна лікаря справжнього – віртуальним
– поважаю усіх провізорів, але давати поради пацієнтам це нажаль некоректно у всьому світі
– лікарям, як і пацієнтам потрібно зрозуміти, що ми живемо у новій реальності
– стосовно реформи первинної ланки нам потрібно повернутись до ліків за рецептом лікаря, тоді ми відчуємо зміни, інакше лікар є виключений з системи надання медичної допомоги
– психолог буде потрібний у майбутньому кожному лікарю і кожному пацієнту, якщо система буде працювати так як вона зараз працює!
Бажаю усім здоров‘я і звертатись до справжніх, а не віртуальних лікарів!